Pobierz ofertę PDF-Outsourcing sprzedaży
Ty spokojnie pij kawę a my sprzedamy Twój produkt lub usługę!
Ofertę kierujemy głównie do firm, które nie posiadają własnego zespołu sprzedaży oraz rozbudowanych kadr jednak chcą bezpośrednio dotrzeć do klienta na terenie Polski:
- firmy produkcyjne lub handlowe budujące nowe rynki zbytu i poszukujące klientów na terenie kraju
- okresowe wsparcie sprzedaży na czas rekrutacji sprzedawców
- promocyjne akcje sezonowe
W pakiet usługi outsourcingu sprzedaży wchodzi szereg procesów sprzedaży i marketingu:
- analiza rynku i konkurencji oraz zapotrzebowania na produkt
- dotarcie do nowych klientów i prezentacja oferty
- rotacyjne odwiedziny klientów, dbanie o merchandising oraz zamówienia
- budowanie sieci również franczyzowej
Korzyści z Outsourcingu Sprzedaży:
- brak potrzeby zatrudnienia własnych przedstawicieli oraz rozbudowywania działu kadrowego
- wyeliminowanie kosztów związanych z utrzymaniem kadry menadżerskiej
- brak kosztów związanych z zakupem narzędzi pracy w tym samochodów, komputerów, serwisów, leasingów
- wykluczenie ryzyka i kosztów zwolnień chorobowych oraz kosztów ZUS
- obniżenie kosztów procesów sprzedaży o 20% w stosunku do pracownika zatrudnionego na etat (wyliczenie według średnich kosztów zatrudnienia przedstawiciela handlowego w danej branży i na danym obszarze)
Wycena Outsourcingu Sprzedaży:
Do wyceny usługi potrzebujemy od Państwa kilka informacji:
1. Jaką branżę Państwo reprezentują oraz czy jesteście producentem czy dystrybutorem
2. Na ile Wasza marka jest rozpoznawalna i pożądana na rynku
3. Teren działania oraz ilość klientów docelowych na miasto / województwo
4. Kto jest klientem docelowym oraz preferowany kanał dystrybucji
5. Jakie działania promocyjne i marketingowe są już podjęte (media, prasa, sieć WWW)
6. Czy produkt należy od początku wdrażać w konkretny obszar- „praca u podstaw”
7. Proponowany czas współpracy
UWAGA! Outsourcing Sprzedaży nie jest całkowitym przesunięciem wszystkich kosztów związanych ze sprzedażą i logistyką na firmę zewnętrzną- Zleceniobiorcę. Outsourcing Sprzedaży jedynie obniża te koszty w stosunku do kosztów zatrudnienia etatowego przedstawiciela handlowego o np. 30-40%. Firmy outsourcingowe to nie firmy dystrybucyjne. Wobec tego nie ma możliwości rozliczenia wyłącznie prowizyjnego!
Należy mieć na uwadze, że na efektywność całego przedsięwzięcia ma wpływ szereg czynników:
- Czy klienci będę zainteresowani produktem / usługą
- Produkt / usługa będzie atrakcyjna i pożądana na rynku
- Poziom cenowy produktu / usługi jest dostosowany do cen rynkowych