Audyt Sprzedaży

Audyt sprzedaży analizuje politykę sprzedaży w firmie i sprawdza efektywność podejmowanych działań w procesach wewnętrznych i zewnętrznych. Pomaga Kadrze Zarządzającej oraz właścicielom firm spojrzeć na proces sprzedaży z innej perspektywy. Pokazuje możliwości zwiększenia wydajności poprzez wdrożenie konkretnych działań aby cały czas rozwijać organizację.

Audyt procesu sprzedaży obejmie następujące obszary:

  • Przebieg procesu sprzedaży
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Metody sprzedaży
  • Kanały sprzedaży
  • Zarządzanie relacjami z klientami
  • Strategię sprzedaży
  • Standardy sprzedaży
  • Ofertę handlową firmy
  • Kompetencje pracowników
  • Wsparcie sprzedaży
  • Planowanie sprzedaży i kontrolę wyników
  • Strukturę działu sprzedaży
  • Systemy motywacyjne pracowników działu sprzedaży
  • Obsługę klienta – proces, logistykę