Wszyscy musimy mieć na uwadze, że specjalizacja to podstawa. Czasem więc osoba, która ma pomysł na technologię produkcji nie zawsze będzie potrafiła skutecznie sprzedać produktu finalnego. Również nie każda firma musi stać się wielką korporacją aby dobrze funkcjonować. Nie musi zatrudniać setek specjalistów na etat. Wystarczy, że właściciel firmy sięgnie do doradców zewnętrznych. Również w marketingu i sprzedaży jest do sensowne i skuteczne rozwiązanie.

Proponujemy Państwu doradztwo menadżera zewnętrznego kontraktowego, który wesprze procesy promowania i sprzedaży produktu:

-analiza stanu faktycznego w zakresie marketingu i sprzedaży

-analiza nakładów finasowych

-wsparcie w zarządzaniu zespołem

-weryfikacja ryku i konkurencji w Państwa branży

-stworzenie gotowej strategi marketingowej i sprzedażowej

-pomoc w dotarciu do klientów docelowych

-kompleksowe doradztwo w strategicznym zarządzaniu sprzedażą

-wsparcie bezpieczeństwa biznesu